Cel mai mare proiect de promovare a turismului românesc e în plină desfășurare. Aproape 50 dintre cei mai reputaţi influenceri din lume străbat România, făcând cunoștință cu zonele interesante ale țării noastre, în cadrul proiectului #ExperienceRomania.

   În cadrul proiectului „Experience Romania”, internauţii au vizitat Braşovul, Cetatea Feldioara, iar în 16 iulie vor ajunge la Castelul Bran!


    Aproape 50 de bloggeri internaţionali veniţi în România prin proiectul „Experience Romania” au vizitat la începutul săptămânii trecute Braşovul şi Ţara Bârsei.

  Luni internauţii au mers la Biserica Neagră și au descoperit oraşul într-un tur ghidat organizat de Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare a Judeţului Braşov.

   Apoi, invitații au vizitat marți Cetatea Marienburg din Feldioara unde au fost întâmpinaţi de primarul Sorin Taus călare pe cal şi îmbrăcat în straie de teuton.

   Bloggerilor le-a fost prezentat proiectul „Rutei Culturale Europene a Cavalerilor Teutoni” care reuneşte Israelul cu 13 ţări europene şi își propune să promoveze turismul ecvestru din Ţara Bârsei.

   După vizita la Feldioara au plecat la Sighişoara şi Oradea, iar pe 16 iulie 2019 revin în Ţara Bârsei să viziteze renumitul Castel Bran care iniţial nu era trecut în program dar a fost introdus ulterior. Bloggerii vor putea să afle adevărata poveste a lui «Dracula».

     Prin această acțiune se dorește să se promoveze Braşovul şi Ţara Bârsei.