Sari la conținut

100 de asociaţii de proprietari au fost premiate de către COMPANIA APA BRAŞOV

100-de-asociatii-de-proprietari-au-fost-premiate-de-catre-compania-apa-brasov

Compania Apa Braşov S.A. consideră extrem de importantă relaţia pe care o are cu fiecare client al său. Infor­marea, promovarea, precum şi respectarea drepturilor şi obligaţiilor sunt puncte esenţiale ale unei bune colaborări.
În acest sens, un proiect iniţiat de către Departamentul Relaţii cu Clienţii a avut în centrul atenţiei primele 100 de asociaţii de proprietari care au respectat termenul legal de plată a facturilor. Acestea au fost premiate pentru buna colaborare, ţinând cont de faptul că au în administrare mai multe blocuri, cu un număr mare de consumatori.
Din cele 2.000 de asociaţii de proprietari deservite de Compania Apa Braşov S.A., au fost invitate primele 100 dintre cele care au reuşit să efectueze plăţile în termenul scadent de 15 zile de la emiterea facturii. Proiectul s-a bazat pe interacţiunea personală, pe principiul cunoaşterii reciproce. Astfel, „vocile” de la Call Center au devenit persoane, iar „facturile” s-au transformat în oameni cu probleme şi nevoi.
În luna octombrie a acestui an, au avut loc discuţii interactive şi interesante cu reprezentanţii conducerii asociaţiilor, presedinţi sau administratori. Scopul acestora a fost de a găsi soluţii la problemele existente, respectând legislaţia în vigoare, precum şi a îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite de către Compania Apa Braşov S.A. Premiile oferite au fost unele simbolice, ca semn al respectului reciproc.
Considerăm că astfel de proiecte ne ajută să avem o imagine de ansamblu mai realistă, ne apropie de oameni, ne ajută să îi cunoaştem mai bine şi să venim în întâmpinarea nevoilor şi problemelor lor. De aceea, astfel de întâlniri şi de premieri vor mai avea loc şi în perioada următoare.
Compania Apa Braşov

Comentarii

Ultimă oră