Sari la conținut
2-pentru-un-spital-de-copii-cat-mai-dotat

Un spital de copii cât mai bine dotat şi mai curat. Asta îşi doresc medicii unităţii sanitare din Braşov, în care sunt trataţi micuţi din 3 judeţe.

Pentru creşterea calităţii pe toate palierele, redirecţionaţi 2% din impozitul pe venit Fundaţiei Spitalul de Copii din Braşov. Unitatea sanitară a mai beneficiat de sprijin financiar, iar acum se mândreşte cu un aparat performant achiziţionat pentru compartimentul de cardiologie. Nu e o cerere, e o rugăminte, spune preşedintele Fundaţiei Spitalul de Copii din Braşov, medicul primar pediatru Oana Falup-Pecurariu. O rugăminte pentru mai bine. Mai bine pentru micuţii loviţi de suferinţă care ajung pe patul de spital. Şi dacă avem nevoie de ajutor, avem şi argumente, spune Oana Falup-Pecurariu, care afirmă că a mai primit sprijin financiar „Am reuşit, aşa cum am promis în urmă cu un an, să cumpărăm un ecocardiograf extrem de performant, care permite un diagnostic precoce în cazul bolilor cardiace la copii. În plus, am reuşit, tot cu sprijinul sponsorilor noştri, să îmbunătăţim condiţiile hoteliere ale Spitalului de copii. De asemenea, am reuşit să îmbunătăţim calitatea actului medical, prin achiziţionarea de teste rapide pentru determinarea bolilor virale pe perioada iernii. Acum, avem nevoie, evident, de 2% şi pentru că se apropie termenul de predare a formularelor, 25 mai 2013, ne-am gândit că ar fi bine să le reamintim părinţilor că ar fi frumos ca procentul de 2% să fie dat copiilor. Formularele speciale se găsesc la secretariatul Spitalului Clinic de Copii din Braşov, în intervalul orar 7.30 – 15.00”, a declarat medicul primar pediatru Oana Falup-Pecurariu, preşedintele Fundaţiei Spitalul de Copii Braşov.
Persoanele care iau decizia de a redirecţiona 2% către fundaţia condusă de medicul primar pediatru Oana Falup-Pecurariu trebuie să completeze, mai întâi, un formular special. Formularele de redirecţionare a 2% din impozitul pe venit către Fundaţia Spitalul de Copii din Braşov trebuie depuse la administraţia financiară de care aparţineţi, până pe 25 mai. Pentru acest demers nu se achită nicio taxă.

Comentarii

Ultimă oră