Sari la conținut

40% dintre români vor face mai mult sport... anul următor

40-dintre-romani-vor-face-mai-mult-sport-anul-urmator


40% dintre români estimează că vor face mai mult sport în anul următor, față de 15% care consideră că vor face mai puțin, se arată într-un raport de cercetare realizat de Quantix Marketing Consulting.

Studiul „SPORT IN ROMANIA – The link between brands, companies and sports" analizează percepțiile și comportamentele românilor legate de sport, precum şi percepțiile românilor despre companiile care se asociază cu sportul și face parte din seria SMARK Research.

Dintre datele interesante din raport:

• 50.7% dintre români practică cel puţin o activitate sportivă pe an, iar 61% cel puţin o dată pe lună;

• 65% dintre români știu să înoate. Vârsta medie la care au învățat este 12 ani;

• 40.5% dintre respondenți estimează că vor face mai mult sport în anul următor, față de 15% care consideră că vor face mai puțin;

• Dintre românii care au copii, aproximativ 71% susțin că acesția practică o formă de sport (peste 3 sferturi ca amatori, fără a fi înscriși la vreun club). Cei mai mulți copii între 3-18 ani practică dansuri (în diverse forme);

• 55% dintre români apreciază că o dietă vegetariană duce la scăderea performanțelor în sport;

• Peste 2 treimi dintre români apreciază transmisiunile de evenimente sportive live;

• Postul preferat pentru informare pe teme de sport este ProTV, la foarte mică distanță de canalele Digi Sport.

Raportul de cercetare "SPORT IN ROMANIA - The link between brands, companies and sports" este un instrument dedicat companiilor şi brandurilor care sunt interesate de asocierea cu sportul. Legătura între branduri şi sport este una firească şi des întâlnită, atât pe plan mondial, cât şi în România. Studiul vine cu date actuale despre gradul în care sunt practicate sporturile în România, despre percepţii şi comportamente ale românilor legate de sport. Raportul oferă o diagnoză a sportului de masă şi de performanţă, extrem de utilă decidenţilor de marketing şi business în general. Această cercetare este un prim pas dintr-o iniţiativă venită să sprijine dezvoltarea sportului din ţara noastră, prin aducerea faţă în faţă a celor care pot ajuta fenomenul sportiv din România şi a celor care sunt conectaţi la acesta. Alte subiecte abordate în raport sunt sursele de informare despre sport, călătoriile legate de sport, sportul în cadrul companiilor şi direcţiile principale de investiţii în sport ale companiilor, precum şi legătura dintre sport şi nutriţie.

Mai multe date despre studiul Quantix Marketing Consulting AICI.

Comentarii

Ultimă oră