O nouă etapă în proiectul Aeroportului Internaţional Braşov a început odată cu prima şedinţă pe tema certificării acestui obiectiv.

 

Adrian-Ioan Veştea, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, şi Alexandru Anghel, directorul Direcţiei Implementare Aeroport Braşov din cadrul executivului judeţean, au fost prezenţi la Autoritatea Aeronautică Civilă Română (AACR), pentru a stabili de comun acord cu factorii de decizie ai instituţiei calendarul de implementare şi etapele ce vor trebui parcurse pentru certificarea Aeroportului.


Cu acest prilej, a fost instituit cadrul de comunicare instituţională, având în vedere că procesul de certificare este unul laborios şi urmează să se desfăşoare pe parcursul mai multor luni.


„De astăzi, 24 martie, în mod oficial, am început procedurile pentru certificarea Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav! Am stabilit că vom certifica Aeroportul pe baza reglementării naţionale în domeniu, astfel încât să realizăm cât mai rapid întregul parcurs procedural. Ulterior, vom da publicităţii în Publicația de Informare Aeronautică - AIP România caracteristicile tehnice ale Aeroportului, împreună cu facilitățile și serviciile asigurate, iar apoi vom putea începe operarea, odată cu primele curse naţionale”, a spus preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian-Ioan Veştea.


La rândul său, directorul executiv Alexandru Anghel a explicat că scopul final este operaţionalizarea Aeroportului Internaţional Braşov, iar un pas esenţial în această direcţie îl reprezintă demersul de a obţine certificarea.