Sari la conținut

Au început lucrările la ”șoseaua de shopping”

au-inceput-lucrarile-la-soseaua-de-shopping

Constructorul arterei de sud-est, drum care va lega cartierele Astra şi Noua (aşa-numita şosea de shopping) a început ieri lucrările, pe porţiunea de 500 de metri care se află în incinta fostelor uzine Roman. Ordinul de începere a lucrărilor a fost dat din 15 ianuarie, iar constructorul a început organizarea de şantier şi degajarea terenului, iar zilele următoare va delimita traseul exact, pe baza măsurătorilor.

Contractul de lucrări a fost semnat pe 30 decembrie, cu SC Euro Strada SRL, care a depus o ofertă în valoare de 8,65 milioane de lei. Valoarea totală a finanţării eligibile este de aproximativ 15 milioane de lei.  Este un proiect finanţat din fonduri europene nerambursabile  şi constructorul trebuie să finalizeze lucrările până la 1 decembrie 2015,

Drumul, în lungime de 2,145 kilometri, va porni din prelungirea Poienelor – Strada Prunului, imediat după Decathlon, va subtraversa Calea Bucureşti şi Calea Ferată Bucureşti – Braşov (CF 300), pe traseul vechii linii ferate uzinale care aparţinea uzinei Roman (în prezent dezafectată), va merge câteva sute de metri de-a lungul căii ferate, către staţia de betoane, apoi va face legătura cu Tronsonul I al Ocolitoarei Braşov. Pentru sistematizarea circulaţiei, pe această nouă arteră ar urma să fie amenajate trei sensuri giratorii: unul la intersecţia cu prelungirea străzii Poienelor, unul la intersecţia cu un drum paralel cu Calea Bucureşti, care va ieşi în spatele Carrefour, şi unul la intersecţia cu primul tronson al ocolitoarei. Lăţimea arterei va fi de 7 metri, cu o bandă pe sens, iar strada va fi flancată de zonă verde şi va avea piste de bicicliști pe o parte şi trotuar pe cealaltă parte (până la CF 300, pista va fi pe dreapta şi trotuarul pe stânga, după subtraversare pista va fi pe stânga şi trotuarul pe dreapta). Artera va fi iluminată cu stâlpi amplasaţi pe ambele părţi, până la intersecţia cu CF 300. De-a lungul traseului sunt prevăzute 3 perechi de staţii pentru transportul în comun.

Comentarii

Ultimă oră