Bordura de pe mijlocul Drumului Naţional 1 din zona localităţii Ghimbav revine în discuţia autorităţilor locale. Mai mulţi agenţi economici din zonă s-au plâns că scuarul încurcă circulaţia, iar autocamioanele sunt nevoite să facă kilometri în plus pentru a putea ieşi din localitate.
De-a lungul anilor problema scuarului de pe mijlocul DN1 a fost sesizată atât autorităţilor locale cât şi celor de la CNADNR, cei care administrează drumul. Nici până acum nu s-a găsit o soluţie. Agenţii economici  care îşi desfăşoară activitatea în zona drumului naţional sunt cei mai afectaţi de existenţa acestei borduri. Realizarea unei breşe la intersecţia cu strada Aeroportului a fost intens discutată atât la nivel local cât şi cu administratorii DN1. „Am fost personal, în urmă cu vreo  4–5 ani la directorul general, mi-a explicat situaţia. Au trecut cei cinci ani de când s-a refăcut şoseaua naţională, printr-un proiect finanţat cu bani europeni. Acest scuar nu se putea întrerupe decât după ce trecea această perioasă. După acei cinci ani, au mai trecut încă patru şi ne aflăm în aceeaşi situaţie. Consider că există lipsă de implicare din partea autorităţilor locale”, a declarat Ionel Fliundra, consilier judeţean PNL. Autocamioanele care ies de la parcul industrial din Ghimbav şi vor să vireze spre Braşov sunt nevoite să meargă mai întâi până la ieşirea din Ghimbav spre Codlea, pentru a ocoli bordura de pe mijlocul Drumului Naţional. Probleme sunt şi cu firmele mai mici care îşi desfăşoară activitatea în apropierea DN1. Maşinile care vin să aprovizioneze magazinele trebuie să facă acelaşi ocol, ba mai mult nu au nici unde parca. O soluţie ar fi ca trotuarul de pe margine să fie micşorat şi să fie create câteva locuri de parcare.