Branul a fost cea mai vizitată comună din  România în 2017.
 
Brandul Dracula a atras, din nou, turişti din toată lumea în această zonă. Anul trecut au ajuns aici peste 1,2 milioane de turişti.
 
Datorită importanței sale turistice și economice, comuna Bran a dat numele zonei, fiind cunoscută atât ca un important punct de atracție turistică, cât și un punct de plecare către obiectivele turistice din Masivul Piatra Craiului și Munții Bucegi.
 
Datorită Castelului Bran și a interesului manifestat de turiștii din întreaga lume față de acesta, Branul se află în momentul de față într-un proces de dezvoltare rapidă.
 
Punctul principal de atracţie al Branului îl reprezintă Castelul Bran, care a fost vizitat anul trecut de aproape 836 de mii de plătitori de bilete, faţă de 799 de mii în anul 2016.
 
Reprezentanţii edificiului spun că la numărul de plătitori de bilete se adaugă gratuităţile şi participanţii la evenimentele publice şi private.
 
Rezultă că, la fel ca şi în anul 2016, un milion de oameni au trecut pragul Castelului Bran şi anul trecut. Peste 60% dintre vizitatorii obiectivului turistic au fost turişti străini.
 
În ceea ce priveşte cifra de afaceri, aceasta, se ridică la peste şase milioane de euro în 2017, faţă de cinci milioane în 2016.