Produselor Oly li se va face publicitate pe principalele canale de televiziune.

Agenţia Frank semnează campania „Experţi în lactate de calitate”, pentru iaurtul Oly şi telemeaua Olympus, prima acţiune de promovare a companiei Olympus pe piaţa românească.
Spoturi pentru iaurt şi telemea. Producătorul a deschis recent cea mai mare şi modernă fabrică de lactate din România, în urma unei investiţii de 55 de milioane de euro în Hălchiu, Braşov. Calitatea laptelui colectat de la fermele din Transilvania şi Banat, precum şi cea a produselor Olympus, apreciate în lumea întreagă, stau la baza conceptului campaniei care se va derula până la sfârşitul lunii iulie pe principalele canale de televiziune. Campania cuprinde două spoturi - unul pentru iaurt şi unul pentru telemea - care au fost filmate în trei zile.
„Ferma lui Mihai”. Povestea spoturilor porneşte de la ferma lui Mihai, undeva în Braşov, de unde Olympus colectează în fiecare zi cel mai bun lapte proaspăt. Transportat în cele mai bune condiţii la fabrica din Hălchiu, laptele este transformat, cu ajutorul tehnologiei de ultimă oră, în produse de cea mai înaltă calitate, păstrându-şi gustul şi calităţile nutritive. Totodată, agenţia Frank a dezvoltat şi numele de brand Oly, uşor de recunoscut, prietenos, cald şi de impact. Derivat din brandul umbrelă Olympus, Oly se va regăsi pe ambalajele gamelor de iaurt, lapte şi smântână, create de asemenea de către Frank.