Nicolae Iordache Iordache a ales să scrie o carte despre brandul meseriei de vindecător – primul ghid românesc pentru construcţia blazonului de doctor, în societate. „Cine eşti tu, doctore?” – prima carte de brending personal în medicină. Lucrarea propune soluţii moderne pentru medicii care nu au fost formal instruiţi în sfera de business, dar care trebuie să facă faţă regulilor jocului unui mediu profesional din ce în ce mai competitiv. Lansarea volumului a avut loc şi la Braşov, în prezenţa câtorva medici de familie, doctori de la spitalele publice şi de la clinici private. Nicolae Iordache Iordache a realizat acest volum de brending cu ajutorul lui Olivian Breda, iar împreună au răspuns cerinţelor medicilor braşoveni. „Cine eşti tu, doctore” a fost lansată la Bucureşti, Iaşi, Timişoara şi urmează să fie prezentată şi la Târgu Mureş. Cartea nu se găseşte în librării, ea poate fi cumpărată de pe internet.