În 2016, Coresi Shoppping Resort a fost vizitat de 9 milioane de persoane, adică de aproximativ 25.000 de vizitatori pe zi. Numărul este în creştere cu 25 procente faţă de anul anterior.

 

În plus, vizitatorii au cheltuit în cel mai mare mall braşovean 120 de milioane de euro, adică aproximativ 340.000 de euro pe zi. 

Un calcul simplu relevă faptul că fiecare vizitator a lăsat anul trecut în mall-ul braşovean aproape 14 euro (circa 63 de lei).

 

Cei din conducerea mall-ului au realizat și portretul robot al vizitatorului din mall este: femeie, 25-40 de ani, studii superioare, venituri peste medie, unul-doi copii, posesor de autoturism personal.

 

Pentru anul 2017, conducerea Coresi Shopping Resort se aşteaptă la peste 10 milioane de vizitatori cu atât mai mult cu cât sunt purtate discuții cu retaileri noi, care să se alăture mixului de chiriași din interiorul centrului comercial. Se poartă negocieri cu un retailer de fashion, în timp ce în Coresi Street va veni, probabil, un retailer de articole sportive.

 

De asemenea, tot în zona Coresi va fi adus un operator de spălătorii auto, în timp ce în zona sensului giratoriu de pe drumul Coresi va fi adus un operator de restaurante tip drive–inn.