CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

 Podul feroviar de la Budila, prăbuşit anul trecut în august după o viitură, este inclus în programul de investiţii al CFR Infrastructură pe acest an, iar primul demers în vederea refacerii acestuia este efectuarea unei expertize şi a proiectului tehnic. Astfel, compania de căi ferate este dispusă să plătească 418.880 de lei, cu tot cu TVA, unui proiectant care să se ocupe atât de schiţele respective, cât şi să efectueze o expertiză a zonei şi să întocmească documentaţiile necesare de avizare pentru demararea lucrărilor.

 Podul de peste râul Tărlung s-a prăbuşit pe o lungime de 50-60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosinţă în 1931 şi peste 10 ani călătorii au fost transportaţi de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători).

     Podul feroviar de la Budila a fost inclus de SRCF Braşov în programul de investiţii din acest an, cu sursă de finanţare asigurată de la Bugetul de Stat.
 
     Ofertele pentru acest contract de expertiză şi proiectare sunt aşteptate până în data de 26 august. După semnarea contractului, întreaga documentaţie, care va stabili şi costurile pentru construcţia unui nou pod şi refacerea liniei, ar urma să fie definitivate în termen de 6 luni.