„Cât de bine comunicăm se determină nu prin cât de bine vorbim, ci prin cât de bine suntem înţeleşi.”  Andrew S. Grove

Angajaţii Companiei Apa Braşov, în special cei de la Serviciul Relaţii Clienţi, încearcă să concretizeze acest motto în relaţia lor directă cu toţi consumatorii.
Compania Apa Braşov S.A. îşi desfăşoară activitatea în municipiul Braşov şi în alte 13 localităţi şi asigură ser­vicii pentru o populaţie de ­peste 350.000 de locuitori. La acestea urmează să se adauge încă 3 localităţi.
În condiţiile evoluţiei rapide a societăţii, a creşterii standardelor clienţilor, Compania Apa Braşov a stabilit ca obiectiv necesitatea adaptării la schimbările continue  în activitatea de relaţionare cu consumatorii.
Astfel, din octombrie 2007, Departamentul Relaţii Clienţi s-a reorganizat şi a fost în­fiinţat un centru unic de apeluri. Prin înfiinţarea acestui centru, se poate vorbi despre economisirea timpului clienţilor şi despre o gamă mare de probleme legate de furnizarea/prestarea serviciului de alimentare cu apă şi cana­lizare care pot fi rezolvate doar cu un simplu apel telefonic.

Informaţii şi servicii oferite de Contact Center
Este important de ştiut că:

programul de funcţionare este de luni până vineri, între 07.00–19.00.
Pentru sesizări privind defecţiunile tehnice vă stăm la dispoziţie 24 de ore din 24 la acelaşi număr de telefon.
➭    pentru a fi mai uşor identificat în baza de date este de preferat să cunoaşteţi codul client care se găseşte tipărit pe factura dumneavoastră.
➭    puteţi transmite fax la 0268/407712 sau  e-mail la adresa: clienti@apabrasov.ro
➭    apelând 0268/926:
▸    primiţi informaţii despre factură, modalitatea de calcul a facturii, tarife, informaţii referitoare la contract şi obţinerea avizelor;
▸    puteţi transmite indexul în urma autocitirii contorului, date despre consum, date despre contor;
▸    primiţi  informaţii cu privire la lucrările programate şi avariile din reţeaua publică de alimentare cu apă şi canalizare, desfundări/vidanjări canalizare, pentru care echipele de tehnicieni se vor deplasa în teren în vederea remedierii defecţiunilor;
▸    puteţi iniţia o solicitare sau o reclamaţie, puteţi semnala o defecţiune tehnică sau lipsa unui capac de cămin;
▸    primiţi sfaturi practice privind probleme legate de alimentarea cu apă şi canalizare.
Ghid util pentru folosirea serviciului telefonic:
➭    Apelaţi numărul 0268/926
➭    După mesajul de întâmpinare veţi fi preluat de unul din operatorii noştri
➭    În cazul în care linia este ocupată, nu închideţi – apelul dumneavoastră îşi va păstra prioritatea şi va fi preluat de unul din operatori imediat ce acesta va deveni disponibil.

Dacă doriţi să vă prezentaţi la sediul nostru, Registratura Companiei Apa  în relaţiile cu clienţii se află pe str. Crişana nr. 1-3 cu program de luni – joi de la orele 8.00 – 15.00, iar vineri de la orele 8.00 – 12.30.
Tot aici, aveţi posibilitatea să relaţionaţi cu operatori empatici şi dornici să vă ajute.
Pe strada Crişana nr. 1-3 se află şi casieriile Companiei Apa  Braşov S.A. care au program de luni – vineri de la orele 8.00 – 18.00.