Sari la conținut
cum-pot-fi-inselati-clientii-la-restaurant

Site-ul american abcnews.go.com, citat de Mediafax.ro, a alcătuit o listă cu cele mai frecvente trucuri pe care le folosesc angajaţii restaurantelor pentru a-şi înşela clienţii. Iată câteva dintre ele.
Meniul este aranjat în aşa fel încât să te facă să cheltui mai mult. Tactica de a pune preţurile aproape de denumirea felului de mâncare, fără a specifica însă moneda, omiţând semnul dolarului, spre exemplu, ar putea atrage atenţia de la cât costa produsul respectiv. Totodată, fonturile, încadrările, încercuirile şi sublinierile sunt aranjate de aşa manieră încât să evidenţieze produsele cele mai scumpe.

A doua cea mai ieftină sticlă de vin are cel mai mare adaos comercial. De cele mai multe ori clienţii vor să cheltuie cât mai puţini bani, fără să dea impresia că sunt zgârciţi. Astfel, cei mai mulţi clienţi aleg a doua cea mai ieftină sticlă de vin, crezând că întrunesc ambele condiţii. Vestea proastă este că restaurantele au dedus această manevră, aşa că al doilea cel mai ieftin vin are cel mai mare adaos comercial, astfel că restaurantul obţine cel mai mare profit. În caz că vreţi să economisiţi bani, alegeţi cea mai ieftină sticlă, fără să ţineţi cont de impresia pe care o faceţi ospătarului.


Restaurantele refolosesc băutura pe care nu o beţi. Sticlele de vin care nu sunt golite de clienţi sunt refolosite de personalul restaurantului. Aceştia fie le vând din nou, la pahar, fie le duc bucătarilor care le folosesc la gătit. Astfel, clienţii sunt sfătuiţi să comande băuturi îmbuteliate şi să consume ceea ce au comandat, sau, dacă nu, să îşi ia sticla la pachet.

Apa plată cu lămâie e mai puţin sănătoasă decât aţi crede. Feliile de lămâie care se pun în apă, cocktail-uri, sau ceaiuri sunt printre cele mai murdare alimente din restaurant. De cele mai multe ori nu sunt spălate şi sunt ţinute în locuri în care toţi ospătarii să ajungă uşor.Continuarea aici.

Comentarii

Ultimă oră