Consiliul Judeţean Braşov va finaliza luna viitoare un proiect european iniţiat anul trecut şi care are ca obiect implementarea şi certificarea sistemului de management  integrat: calitate-mediu la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului.

 

Această instituţie se va număra printre printre puţinele din ţară care deţin certificare ISO. Acreditarea ISO se va resimţi în calitatea serviciilor furnizate populaţiei şi care aliniază Direcţia la standardele europene. Proiectul, denumit "Îmbunătăţirea calităţii şi a eficienţei serviciilor de asistenţă socială şi protecţia copilului" este cofinanţat din Fondul Social European şi are o valoare de 492.600 de lei, dintre care 418.710 de lei sunt nerambursabili. Până la această oră a fost instruit o parte din personalul Direcţiei, respectiv 40 persoane au făcut cursuri în domeniul sistemului de mangement integrat, alţi 80 de angajaţi au căpătat cunoştinţe în domeniul IT, au fost pregătiţi doi administratori de sistem şi certificaţi 12 auditori interni. În plus, a fost implementat un nou sistem unitar, informatic, de gestiune a documentelor şi a datelor.