Sari la conținut

Ghiţă ciobanul dă lovitura vieţii! Lecţie de marketing!

ghita-ciobanul-da-lovitura-vietii-lectie-de-marketing

Ca urmare a capitalului uriaş de imagine, Ghiţă Ciobanul s-a decis să îşi deschidă o afacere la Bucureşti, prin care va aduce pe mesele celor din Capitală brânza produsă cu ajutorul oilor sale, dar şi cu acelea ale asociaţilor săi.  Astfel, produsele lactate din Jina vor ajunge pe mesele bucureştenilor, iar de comercializarea lor se vor ocupa sora sa şi soţul ei, într-un mic magazin din Piaţa Progresu.

„Păi am oi de când eram mic, a avut tata şi ne-au rămas nouă. E o tradiţie la noi în familie. Am 1.000 de oi numai ale mele, dar mai are şi fratele şi cumnatul meu. Până acum vindeam în zonă la intermediari, dar toată lumea care venea la Jina îmi spunea "Hai la Capitală, hai la Capitală" şi am decis să vin aici să îmi vând marfa. Am făcut un magazin 100% natural”, a explicat Ghiţă motivele sosirii în Bucureşti, conform businessmagazin.ro.

CITEŞTE MAI MULTE PE: businessmagazin.ro.

Comentarii

Ultimă oră