Târgul de Cariere Brașov are loc pe 30 și 31 octombrie 2018 la Hotel Kronwell.

    Cei interesați sunt așteptați marți între orele 10:00 -19:00 și miercuri între orele 10:00 - 18:00 la centrul de evenimente situat pe Bulevardul Gării 7A, Brașov.

  La eveniment participă peste 30 de companii din cele mai variate domenii.

   Angajatorii își vor prezenta ofertele din categorie entry-level, nivel mediu și avansat.

   Peste 1000 de locuri de muncă sunt disponibile, din domeniul Retail, Automotive, Contabilitate, IT sau Resurse umane.

  Sunt oferite posturi atât pentru cei aflați la începutul carierei, cât și pentru cei cu experiență.

 Companiile Lidl, Azets, Quin, Accenture, CCC, Mc Donald’s, Bertrandt, Elektrobit, Bosch Automotive, Harsha Engineers, VEO Worldwide Services, ARKUS Consult, Vodafone, PMG Brașov, Draexmaier, Olympus, Ipsos au anunțat că au pregătit cele mai bune oferte pentru candidați.

     Târgul de Cariere aduce o serie de noutăți și oportunități.

     Participanții la Târgul de Cariere Brașov au ocazia să-și compare salariul în timp real cu Paylab, o aplicație prezentată de eJobs. Tot prin intermediul eJobs este introdusă noutatea acestui sezon: digitalizarea CV-ului. Candidații vor putea să-și depună CV-ul în câteva secunde la compania unde vor să se angajeze. Candidații își pot imprima CV-ul la intrarea în târg, sub forma unui QR Code, pe care îl vor putea scana cu ajutorul aplicației CV2GO. Ei pot genera un QR Code folosind aplicația eJobs-Locuri de muncă și astfel au posibilitatea să li se scaneze codul de pe telefon și pot să-și actualizeze oricând CV-ul pe care vor să-l depună.

   „Ne bucurăm să revenim la Brașov cu noutăți pentru candidați. Digitalizarea CV-ului va îmbunătăți modul în care profilul candidatului este analizat de companii. Sezonul acesta mizăm pe sporirea interacțiunii dintre angajat și angajatori. Îi invităm pe candidați să-și instaleze aplicația CV2GO și să vină pregătiți la eveniment pentru a discuta cu angajatorii”, a declarat Alina Agafiței, PR Manager al Târgului de Cariere.

   Târgul de Cariere aduce în atenția candidaților și campania „Cel mai bine plătit job”. Printr-o idee originală și creativă, de promovare a unui produs alimentar, candidații pot câștiga 10.000 de dolari pe lună. Mai multe detalii pe www.celmaibineplatitjob.ro.


  „După cum ne-am obișnuit consumatorii să-i surprindem de fiecare dată cu premii atractive pentru fiecare campanie de marketing, de această dată, le propunem un premiu care, de fapt, nu este un premiu. Este un job. Probabil, cel mai bine platit job din marketing. Astfel, cel care va fi ales să ne fie coleg în departamentul de marketing al Caroli Foods Group, va fi recompensat cu 10.000 de dulari pe luna, pentru doar 10 ore lucrate pe săptămână pentru implicarea sa în implementarea ideii propuse”, a subliniat Anamaria Băjan.

 La această ediție, organizatorii Târgului de Cariere Brașov se așteaptă să participe peste 3000 de candidați, interesați de job-uri, dar și de activitățile noi desfășurate în cadrul evenimentului.