Sari la conținut

O firmă din Brașov vrea să vândă hârtie igienică de 63 de milioane de lei

o-firma-din-brasov-vrea-sa-vanda-hartie-igienica-de-63-de-milioane-de-lei

Producătorul de hârtie pentru uz casnic Rom Paper din Braşov, deţinut de Claudiu şi Nicoleta Puchin, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de aproape 63 de milioane de lei (peste 14 milioane de euro), în creştere cu 45% faţă de 2014 şi dublu faţă de nivelul înregistrat în 2013. „Creşterea bugetată pentru anul acesta se bazează pe clienţi noi, utilaje noi şi pe exporturi. În două săptămâni o să aducem noi utilaje de producţie şi o să începem investiţia într-o nouă hală de producţie“, a explicat Claudiu Puchin, directorul executiv al companiei, al cărei business este format din brandul Mototol, vechiul brand Fine Touch şi mărcile proprii realizate pentru reţelele de magazine, scrie bizbrasov.ro.
     Rom Paper are în plan în următoarea perioadă investiţii care se ridică la 2,1 milioane de euro în tehnologie şi în promovarea brandului, în cazul în care compania va reuşi să acceseze fonduri europene, iar dacă nu, acestea vor ajunge la 1,55 milioane de euro. „Investiţiile vor fi acoperite din fonduri proprii, credite şi fonduri europene“, a completat Claudiu Puchin.
În august anul trecut, Rom Paper a luat un credit de 1,5 milioane de lei de la EximBank pentru a achiziţiona o linie de producţie a şerveţelelor. Noua linie i-a permis companiei să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse, inclusiv lansarea noului brand propriu de hârtie de uz casnic numit Mototol. Acest brand a fost lansat în noiembrie şi reprezintă în prezent 6-7% din afacerile companiei braşovene. „Vrem ca ponderea Mototol în afacerile companiei să ajungă la 10-15% la finalul anului“, a mai spus acţionarul producătorului.

Comentarii

Ultimă oră