Sari la conținut

Operatorul de telefonie mobilă mi-a încărcat factura. Ce pot să fac?

operatorul-de-telefonie-mobila-mia-incarcat-factura-ce-pot-sa-fac

Anul acesta ANPC a primit 850 de reclamaţii legate de produsele şi serviciile oferite de operatorii de telefonie mobilă din România. Una din cele mai frecvente probleme semnalate de clienţi este presupusa facturare necorespunzătoare. Alte probleme semnalate sunt lipsa semnalului, neacordarea garanţiei la telefoane sau imposibilitatea rezilierii contractelor. Ce poate face un client al unui operator de telefonie mobilă în cazul în care crede că nu a fost tarifat corect şi ce garanţie are că serviciile consumate au fost contorizate corect? Gândul vă prezintă cine verfică dacă sistemele funcţionează corect şi modul în care un client poate contesta o factură. Arbitrul pieţei telecom din România, ANCOM, nu are competenţa de a efectua controale pentru a determina corectitudinea în ceea ce priveşte înregistrarea traficului de voce/date din centrala furnizorilor de servicii de comunicaţii electronice şi nici nu poate sancţiona operatorii pentru tarifare greşită. Acest rol le revine furnizorilor echipamentelor. „Un eventual control periodic al serverelor operatorilor revine exclusiv în sarcina producătorilor de echipamente sau a reprezentanţilor autorizaţi ai acestora, importatorii şi utilizatorii purtând întreaga responsabilitate privind calitatea respectivelor mijloace de măsurare”, a declarat, pentru gândul, Cătălin Marinescu, preşedintele ANCOM.

CITEȘTE MAI MULTE DESPRE ACEST SUBIECT PE: gandul.info

Comentarii

Ultimă oră