Sari la conținut

Peste 2.000 de apeluri telefonice la dispeceratul Primăriei

peste-2000-de-apeluri-telefonice-la-dispeceratul-primariei

Deşi braşovenii au la dispoziţie un sistem complex şi automatizat de a face sesizări sau de a găsi informaţii legate de activitatea primăriei – prin intermediul portalului www.brasovcity.ro sau a “Hărţii Incidentelor”, ei preferă totuşi clasicul telefon şi “112-ul Primăriei” pentru a-şi rezolva problemele. Din totalul de 2.200 de “incidente” semnalate pe parcursul întregului an 2014 de cetăţeni şi rezolvate prin intermediul Dispeceratului tehnic integrat şi al Hărţii incidentelor de către angajaţii primăriei, 2.099 au venit telefonic.

Cel mai mare număr de cetăţeni, 1696, au solicitat informaţii despre programul cu publicul sau  adresa Primăriei ori a direcţiilor din subordinea acesteia, despre diferite acte necesare pentru obţinerea de documente de diverse feluri, audienţe, precum şi verificarea stadiului în care se află anumite solicitări. Pe locul doi, dar la mare distanţă, se află cererile legate de parcări, în număr de 207. Pe următoarele poziţii ca şi interes din partea cetăţenilor se află spaţiile verzi (53 de „incidente” semnalate sau cereri efectuate), iluminatul public (49) şi gropile din asfalt (42).

Din totalul de 2.200 de incidente sau solicitări, au fost rezolvate integral 2.161 şi rămân în curs de rezolvare încă 39.

Numărul de telefon al dispeceratului este 0268.984 şi poate fi apelabil non-stop. Între ora 16.00 şi 8.00, un ofiţer de serviciu răspunde şi înregistrează toate apelurile, având posibilitatea de a contacta pe oricare dintre şefii direcţiilor şi serviciilor primăriei, dacă situaţia o impune, pentru ca aceştia să gesrtioneze imediat incidentul semnalat.

Comentarii

Ultimă oră