Sari la conținut
pro-tv-cel-mai-profitabil-post-al-grupului-cme

România rămâne cea mai profitabilă ţară pentru Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, concluzia venind în urma publicării rezultatelor financiare trimestriale ale companiei. Televiziunea din România a generat venituri de 63 de milioane de dolari, cu 11 milioane mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile companiei de media care activează în şase ţări din Europa, printre care Cehia, Croaţia sau Slovenia, au reprezentat, per total, 204,9 milioane de dolari, cu 29,3 milioane de dolari mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului 2013, atunci când suma a fost de 175,6 milioane de dolari, arată paginademedia.ro. Din actuala sumă, România, reprezentată de postul Pro TV, precum şi de celelalte televiziuni ale grupului, a generat 63 de milioane de dolari, în cel de-al doilea trimestru, în ciuda restructurărilor şi reducerilor drastice de venituri care au cutremurat televiziunea din Bulevardul Pache Protopopescu. În aceeaşi perioadă a anului trecut, operaţiunile Pro TV au atras venituri de 52 de milioane de dolari, acum existând un plus de 11 milioane de dolari. Cehia, o altă ţară în care CME activează, a fost devansată de România, anul trecut fiind cea care genera cele mai consistente profituri. Operaţiunile pe care CME le desfăşoară în această ţară au atras venituri de 59,2 milioane de dolari, în creştere cu 16,5 milioane de dolari faţă de perioadă aprilie-iunie 2013, mai scrie sursa citată. Profitul operaţional înainte de depreciere şi amortizare (OIBDA) resimţit de companie a crescut de cinci ori de la un an la altul. În trimestrul doi al acestui an OIBDA a fost de 41,6 milioane de dolari, în timp ce în aceeaşi perioadă a anului 2013, profitul operaţional a fost de opt milioane de dolari. Celelalte ţări în care CME are operaţiuni au înregistrat venituri după cum urmează: Slovacia (24,2 milioane de dolari), Bulgaria (23,9 milioane de dolari), Croaţia (19,4 milioane de dolari) şi Slovenia (17,5 milioane de dolari). „Rezultatele de până acum demonstrează o îmbunătăţire a situaţiei financiare a companiei şi este o dovadă că revenirea totală a companiei este aproape“, a declarat Michael Del Nin, unul dintre reprezentanţii CME cu privire la publicarea rezultatelor. Christoph Mainusch, directorul executiv al CME, s-a arătat încrezător în puterea programelor TV expuse de companie, în ciuda desfăşurării acestora pe perioada Campionatului Mondial de Fotbal din Brazilia. „Am redus costurile conţinutului, dar, în acelaşi timp, ne-am menţinut cota de audienţă în ciuda competiţiei din partea Cupei Mondiale. Aceasta este dovada puterii programelor noastre“, a afirmat acesta, scrie adevarul.ro.

Comentarii

Ultimă oră