Sari la conținut
promovare-pentru-poiana

Poiana Braşov va fi promovată în ţară şi străinătate, printr-o nouă asociaţie menită să reprezinte intersele staţiunii. Marii hotelieri şi proprietari de unităţi turistice şi de agrement din Poiană s-au reunit în Asociaţia de Turism Poiana Braşov. A fost ales un consiliu director format din 11 membri, pentru un mandat de un an, iar acum, asociaţia se află în căutarea unui director executive. Asociaţia de Turism îşi propune să colaboreze cu autorităţile publice şi private pentru dezvoltarea de noi parteneriate şi proiecte. Printre obiectivele noii asociaţii se numără continuarea extinderii domeniului schiabil, crearea unei zone pietonale de tip “centru”, fluidizarea traficului rutier, un Snow Park în zona Ruia, dar şi un Aqua Park pentru toate sezoanele, parcuri de aventură la înălţime sau trasee de sanie de vară. Toate acestea vor fi promovate, ulterior, de către membrii Asociaţiei de Turism atât în ţară cât şi în străinătate, astfel încât Poiana Braşov să ajungă la nivelul staţiunilor din Austria, Elveţia sau Franţa.

Comentarii

Ultimă oră