Compania Schaeffler România, subsidiara locală a grupului german Schaeffler, a realizat anul trecut o creştere de peste 10% a afacerilor.

 Pentru 2018, compania are în plan noi proiecte de investiţii, respectiv construcţia a două clădiri, una de logistică şi una de cercetare-dezvoltare (unde urmează să fie testate produsele companiei). Având în vedere noile planuri de investiţii pentru 2018, Schaeffler România va mări echipa actuală de angajaţi, având în plan să depăşească nivelul de 4.500 de oameni în cursul acestui an.

  „Anul 2017 s-a încheiat pentru Schaeffler România cu o creştere importantă a cifrei de afaceri, de peste 10% faţă de anul anterior, iar pentru anul 2018 planurile companiei merg în direcţia menţinerii aceluiaşi trend ascendent din punct de vedere economic. Printre factorii care vor susţine afacerile în următoarea perioadă se află noile direcţii de investiţii, creşterea productivităţii şi eficientizarea costurilor. Astfel, estimăm pentru 2018 o creştere profitabilă în fiecare dintre cele două sectoare de activitate - industrie şi auto-motive“, au declarat oficialii companiei.

  Compania produce în fabrica din localitatea Cristian (la 13 kilometri de municipiul Braşov), componente de tehnică liniară pentru industria de maşini-unelte, componente pentru industria de autovehicule şi rulmenţi de mari dimensiuni pentru diferite aplicaţii industriale.

  Activitatea companiei este direcţionată pe două sectoare principale - industrie şi automotive, iar clienţii sunt principalii producători din domeniul energiei eoliene, dar şi marii constructori din industria automobilului.

  Schaeffler România este una dintre cele mai mari investiţii în capacităţi de producţie ale grupului german, investiţiile depăşind în cei 14 ani de activitate a companiei pragul de 500 de milioane de euro.

   Oficialii companiei au anunţat la finalul anului trecut că nu va majora salariile brute ale angajaţilor ca urmare a transferului contribuţiilor sociale de la angajator la angajat de la 1 ianuarie 2018, însă vor lua măsuri astfel încât veniturile nete ale angajaţilor să nu fie afectate.

   Compania a încheiat anul 2017 cu afaceri de 425 milioane de euro.