Sari la conținut
se-cauta-personal-la-primaria-brasov

Deficit de personal la Primăria Brașov! Pentru că în ultima vreme mulți angajați fie s-au pensionat, fie au preferat să iasă din sistem, mai multe servicii nu au suficienți angajați. La unele direcții chiar se lucrează la jumătate din capacitatea prevăzută de organigramă. Astfel se întâmplă la Serviciul Achiziții Publice. Aici, din cele nouă posturi existente, doar cinci sunt disponibile. Probleme există și la Direcția Arhitect-Șef, care se ocupă de autorizarea tuturor lucrărilor din municipiu. La acest serviciu, organigrama prevede 36 de angajați, dar sunt doar 30. Și la Direcția Tehnică se lucrează cu un deficit de 12 angajați. Deși există persoane specializate în domeniul administrației publice, acestea preferă să nu se prezinte la concursurile de angajare, din cauza salariilor nesatisfăcătoare. În prezent, la Primărie sunt în derulare cinci proceduri de recrutare. Unele anunțuri au fost, deja, publicate în Monitorul Oficial.

Comentarii

Ultimă oră