Sari la conținut

STUDIU: Ce fac românii când li se strică telefonul

studiu-ce-fac-romanii-cand-li-se-strica-telefonul

Potrivit unui nou studiu, 9 din 10 români preferă unităţile de service autorizat pentru repararea dispozitivelor electronice defecte, iar consumatorii consideră mai importante timpul în care produsul stă în service şi preţul decât recomandările prietenilor sau familiei atunci când apelează la un service autorizat. Cercetarea a fost realizată de Millward Brown pentru firma de service pentru produse electro-IT Depanero. Potrivit studiului, pentru 85% dintre consumatorii români este foarte important ca produsele lor să fie reparate cât mai repede, însă nu oriunde. Aproape 90% dintre români îşi doresc ca echipamentele defecte să fie reparate în unităţi de service autorizate, calitatea serviciilor oferite având prioritate în preferinţele acestora în raport cu preţul, scrie gandul.info.

Potrivit legislaţiei în vigoare, o firmă de service are la dispoziţie 15 zile calendaristice pentru a repara un produs, spune Adrian Antohi, director general Depanero. Acesta susţine că în compania sa durata medie în care un produs stă în service este de sub 7 zile. Cercetarea arată că, în prezent, consumatorii ştiu concret ce să facă atunci când se defectează un produs: 75% dintre ei verifică valabilitatea garanţiei produsului, iar aproape 57% dintre consumatori sună direct la firma de service oferită la garanţie.

Comentarii

Ultimă oră