Sari la conținut
studiu-ce-produse-cumpara-online-romanii

Hainele, cosmeticele sau produsele şi serviciile IT, dar şi electronice sunt cele mai achiziţionate bunuri de pe internet, conform unui studiu care investighează principalele tendinţe referitoare la comportamentul de cumpărături online. În acelaşi top se regăsesc electrocasnicele şi cărţile, conform datelor GfK România, realizatorul studiului. Pachetele turistice sau restaurantele care livrează mâncare au şi ele parte de o poziţie bună, însă ceva mai timid, pe ultimele locuri în topul celor mai achiziţionate produse şi servicii situându-se pachetele financiare sau cumpărăturile pentru consum curent (produse de băcănie sau produse de îngrijire a locuinţei), scrie Agerpres.

În ultimul an, doar 31% dintre români au făcut cumpărături în mediul virtual, cu diferenţe semnificative între segmentul de până în 45 de ani şi cei care au depăşit această vârstă. Cei până în 35 de ani sunt şi cei mai activi în ceea ce priveşte shopping-ul online, cumpărând mai des. Diferenţe semnificative au fost înregistrate între diferitele grade de urbanizare, oraşele cu peste 200.000 de locuitori fiind lideri în topul comenzilor online.

Comentarii

Ultimă oră