Sari la conținut
succes-in-campania-de-marketing-a-ratbv

Campania de marketing a RATBV, de la finalul săptămânii trecute, a avut un succes neaşteptat.

Firma de transport public din municipiu a oferit 40 de bilete gratuite la cele zece spectacole ce au loc pe scena Teatrului „Sică Alexandrescu” în cadrul Festivalului Internaţional de Dramaturgie.

Puteau obţine aceste bilete gratuite primii care se prezentau în cursul zilei de vineri dimineaţă la casele de bilete şi cumpărau abonamente pentru cel puţin o lună.

Potrivit purtătorului de cuvânt al RATBV, Silviu Ștefan, compania a vândut cu circa 10% mai multe abonamente lunare în cursul zilei de vineri, pe toate liniile, comparativ cu ziua de vineri a săptămânii anterioare.

Astfel, potrivit NewsBV, societatea a demonstrate că este conectată la evenimentele oraşului şi, în general, la tot ce înseamna comunitatea braşoveană, iar acum va analiza posibilitatea desfăşurării altor campanii asemănătoare.

Comentarii

Ultimă oră