Sari la conținut

ŢiriacAuto, divizia de retail auto a Ţiriac Holdings, şi-a adăugat în portofoliu a şaptea marcă, Citroen, printr-un proiect pilot.
Practic, de la 1 aprilie, service-ul care operează în complexul ŢiriacAuto Bacău a devenit şi service Citroen. Potrivit surselor din piaţă, următorul oraş în care ŢiriacAuto se va extinde cu Citroen va fi Braşovul.
Mai multe mărci. În primii ani de activitate şi în perioada în care criza nu-şi făcuse simţite efectele, centrele ŢiriacAuto erau dedicate unei singure mărci, însă acum şi-au diversificat activităţile pentru mai multe mărci. ŢiriacAuto vinde maşini ale mărcilor Mercedes-Benz, Mitsubishi, Hyundai, Ford, Land Rover şi Jaguar, iar anul acesta colaborarea cu Citroen se va extinde şi în alte oraşe, atât pe partea de vânzări de maşini, cât şi service.
Extindere naţională. „Pentru lunile următoare avem în plan continuarea investiţiilor în direcţia dezvoltării colaborării cu Citroen, intenţionând să devenim unul dintre actorii importanţi ai reţelei de distribuţie şi service aparţinând acestei mărci, în România”, au declarat oficialii ŢiriacAuto pentru money.ro. Prin parteneriatul cu ŢiriacAuto Citroen îşi poate extinde în România activităţile de service, rapid, deoarece ŢiriacAuto are circa 40 de centre, la nivel naţional.

Afacerile auto

Afacerile familiei Tiriac în domeniul auto au avut de suferit în ultimii pentru că Mercedes-Benz şi Ford au venit cu propriile birouri de reprezentanţă în România şi astfel companiile lui Ţiriac au pierdut statutul de importator. Afacerile auto ale lui Ţiriac cuprind trei importatori: M Car Trading (Mitsubishi), Hyundai Auto România (Hyundai) şi Premium Auto (Land Rover şi Jaguar). Pe lângă cele trei companii ce importă patru mărci diferite, reţeaua de dealeri a ŢiriacAuto este alcătuită din circa 40 de centre

Comentarii

Ultimă oră