eMAG continuă strategia de dezvoltare şi oferă deja peste 14.000 de articole vestimentare şi accesorii în noua categorie Fashion. În sezonul următor, gama va fi extinsă la 25.000 de articole. Categoria a apărut pe site de săptămâna trecută, scrie adevarul.ro.
    În primul an de la lansare, eMAG Fashion îşi propune să onoreze peste 150.000 de comenzi, în valoare totală de 7,5 milioane de euro. În categoria Fashion se regăsesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, şi branduri internaţionale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selecţia de branduri, eMAG Fashion acoperă toate tipurile de vestimentaţie şi accesorii de zi cu zi, de la office şi elegant, la casual şi relaxat. eMAG va extinde constant şi în ritm alert oferta de branduri listate. „Strategia categoriei urmăreşte conceptul de Fresh Fashion, al cărui public îşi doreşte să fie la modă, caută produse de calitate, pe care vrea sa le aleagă în linişte, de acasă sau de la birou şi să economisească timp şi bani comandând online”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG. Odată cu introducerea Fashion, eMAG lansează şi brandul propriu – RELEASE, sub care va oferi clienţilor săi mini-colecţii vestimentare ce se vor schimba la fiecare două luni, dar şi încălţăminte în tendinţe. Notele definitorii ale brandului RELEASE sunt affordable chic, new, trendy, astfel încât fiecare client va găsi cel puţin un stil care să i se potrivească.