6 specialiști concurează pentru funcția de director tehnic al municipiului
Trei candidați sunt din mediul privat, doi din administrația publică și unul din mediul academic. Postul este unul dintre cele mai importante în administrarea Brașovului, având în vedere că directorul executiv al direcției tehnice gestionează activitatea de întreținere și reparații drumuri publice, întreținere zone verzi, curățenie și deszăpezire, iluminatul public și, nu în ultimul rând, investițiile realizate din bugetul local. În același timp, directorul tehnic are și o mare responsabilitate în gestionarea fondurilor publice, iar anul acesta, de exemplu, bugetul de gospodărire a orașului depășește 150 de milioane de lei, la care se adaugă capitolul de investiții.
Principalele condiții care trebuiau îndeplinite de candidați au fost: studiile universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe inginereşti - inginerie civilă, master în domeniul administraţiei publice, management sau inginerie civilă și vechime muncă în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice de minim 7 ani.