Sari la conținut

Începând cu anul 2013 celebra marcă de automobile de lux Maybach reintră în istorie. Marca Maybach are o istorie veche. Compania Maybach- Motorenbau a fost fondată în 1909 de Wilhelm Maybach. Cei de la Mercedes- Benz (concernul Daimler) au preluat marca din anul 2002. Daimler intenționa ca vânzările brandului Maybach să atingă 1.000 de maşini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la doar circa 200 de unităţi. Deşi a fost multă vreme menţinut şi promovat ca un brand de super-lux, la concurenţă cu Rolls Royce şi alte mărci elitiste destinate doar celor foarte bogaţi, fiind astfel un portrapel al excelenţei şi un puternic simbol al orientării trustului spre clienţii foarte pretenţioşi, pentru care imaginea contează mai mult decît banii, vânzările foarte slabe au făcut dificil de menţinut marca pe pierdere în condiţii de criză economică severă chiar şi pentru puternica Germanie.
Până în 2013, producţia modelelor actuale Maybach va continua, dar nu se vor mai investi bani pentru apariţia unor vehicule noi din aceeaşi clasă. Mercedes-Benz îşi propune să se concentreze mai mult pe extinderea gamei S, gama de top a mărcii Mercedes. Conducerea Mercedes intenţionează să crească numărul de modele din clasa S de la trei la şase, pentru a mări volumul vânzărilor, posibil să îl dubleze la 80.000 de maşini pe an. Pentru a înlocui golul lăsat de Maybach se va construi un model cu ampatament lung, adică o versiune nouă de S600 Pullman.

Comentarii

Ultimă oră