Afacerile concernului Hornbach Holding AG la nivel european au crescut cu 6% în anul financiar 2014/2015 (1 martie 2014 - 28 februarie 2015) şi au ajuns la 3,57 miliarde euro, a anunţat luni Grupul Hornbach, scrie agerpres.ro. Cifra de afaceri a magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit raportată la suprafaţă au crescut în Germania cu 5,5% şi la nivel internaţional cu 2,8%.
În cel mai mare subconcern operativ, Hornbach-Baumarkt-AG (segmentul de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit), care, la data bilanţului - 28 februarie 2015, opera la nivel european 146 magazine de bricolaj în nouă ţări, cifra de afaceri a crescut cu 6,5%, ajungând la 3,357 miliarde de euro. Raportat la suprafaţă (fără a se lua în calcul magazinele inaugurate şi cele închise în ultimele douăsprezece luni), şi la ajustările de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit au crescut la nivelul concernului cu 4,4%. La această creştere au contribuit atât magazinele din Germania, cât şi magazinele din restul Europei. Cele 49 de magazine din alte ţări europene, fără a lua în calcul Germania, au adus 41,4% din totalul cifrei de afaceri.