Sari la conținut
ce-vaneza-romanii-in-vinerea-reducerilor

Vinerea Reducerilor de anul acesta va avea loc peste câteva săptămâni, iar acum, un studiu a identificat câteva detalii interesante în legătură cu preferințele utilizatorilor, scrie playtech.ro.

Conform unui nou studiu, românii au început deja să se intereseze de ofertele de Black Friday. Din câte se pare, în fiecare an căutările efectuate pe dispozitive mobile se dublează în această perioadă, în timp ce căutările de pe desktop scad. În acest an, de exemplu, cei mai interesați de promoțiile oferite cu ocazia acestui eveniment sunt utilizatorii din centrul și din sudul ţării.

În luna octombrie, când căutările cresc cel mai mult după sezonul de vară, volumele de căutări în Google legate de Black Friday sunt dominate de sintagmele „oferte de black friday”, „black friday 2016”, „reduceri black friday”, „black friday romania”. Totuși, în noiembrie, atunci când e Black Friday 2016, numărul căutărilor se va dubla.

Cel mai mult creşte volumul de căutări la produsele electronice şi electrocasnice, începând cu a doua jumătate a lunii octombrie. A fost observată și o tendinţă interesantă: pentru produsele de IT şi electronice, volumul de căutări este mai mare în special în apropierea evenimentului. În schimb, pentru segmentul home & deco şi fashion interesul crește foarte mult începând cu luna octombrie şi până în decembrie, cu vârfuri în preajma Black Friday şi a Crăciunului.

Specialişii ne recomandă să fim foarte atenţi la ofertele din această perioadă pentru a le putea compara cu cele de Black Friday şi a fi siguri că produsele cumpărate sunt cu adevărat la preţ redus.



Comentarii

Ultimă oră