Sari la conținut

Creativitatea europeană, marcată la Braşov la „Transilvania Creative Fest”

creativitatea-europeana-marcata-la-brasov-la-transilvania-creative-fest

”Transilvania Creative Fest” care începe joi și se încheie sâmbătă, va reuni la Aula Universităţii Transilvania şi în alte locaţii din oraş, vârfurile industriei de creativitate într-un regal de idei, inspiraţie şi efervescenţă practică.
Evenimentul este organizat de Facultatea de Sociologie și Comunicare în colaborare cu The Alternative School for Creative Thinking.
Festivalul debutează joi la Aula Sergiu T. Chiriacescu și îi are ca invitați pe Jorg Riommi - Director de Creație la Publicis București, Crenguța Roșu – Managing Partner la DC Communication, Bianca Dumitrașcu – medaliată cu aur la Cannes Lions Cyber, Nicoleta Pădure – fost jurat român la Eurobest media, Andreea Popescu – designer Tulipe Nero, Vera Gavrilă – Client Service Director Media Concept Store, Mihaela Păduraru – Managing Partner – Produsul Anului, Alexandru Haidamac – medaliat cu aur la Cannes Lions Design, Andreja Njezic și Ivan Westerveen – The Alternative School Serbia, Robert Căpraru și Mihai Dogioiu- tineri competitori români la Eurobest, Teodora Migdalovici (foto)– Ambasador Lions Festivals. Aceștia vor trece în revistă idei și soluții inovative, aduse în urma participării la recent încheiatul festival al creativității europene, Eurobest Helsinki.
Vineri, 12 decembrie, participanții vor exersa cele învățate în prima zi pe subiecte legate de promovarea Brașovului, îndrumați de speakerii din prima zi sau de alți tineri creativi din cadrul The Alternative School for Creative Thinking. Muzeul Casa Mureșenilor, Muzeul de Istorie Brașov, Muzeul Civilizației Urbane, Casa Baiulescu și Facultatea de Silvicultură vor fi locurile în care se vor desfășura aceste exerciții de explorare a oportunităților Brașovului și de traducere a acestora pe platforme contemporane de comunicare destinate atât comunităților locale, cât și turiștilor.
Sâmbătă, 13 decembrie, cele 15 echipe formate din studenți și tineri profesioniști își vor prezenta soluțiile creative, iar juriul va desemna câștigătorii. Toate soluțiile creative, redactate în engleză, pe formatul de prezentare al Festivalului International de Publicitate Cannes Lions, vor fi publicate în prima parte a anului viitor.

Comentarii

Ultimă oră