România are doar patru companii cu afaceri de peste 2 mld. euro, Dacia, două companii din grupul OMV şi Rompetrol Rafinare, scrie zf.ro. Kaufland, lanţul de hipermarketuri cu preţuri mici, este în prezent liderul comerţului local, cu afaceri de 1,64 miliarde de euro anul trecut, în creştere cu aproape 14% faţă de 2012. Germanii au devenit liderul comerţului local în 2011 după ce au depăşit Metro Cash&Carry, care deţinuse supremaţia timp de 15 ani. „Kaufland şi-a bugetat deja să ajungă la afaceri de două miliarde de euro în România până la finalul anului financiar 2017-2018, ce se încheie la finalul lunii februarie. O dată la trei ani compania se uită la ce potenţial mai are piaţa din România, iar în momentul în care consideră că se apropie de potenţialul maxim, germanii vor frâna expansiunea“, spun surse apropiate companiei.
Kaufland şi-a stabilit obiectivul până în 2018
