Serviciul de Evidență a Persoanelor asigură accesul pentru eliberarea certificatelor de stare civilă și a actelor de identitate și pentru persoanele nevaccinate.

 

Având în vedere intrarea în vigoare a noilor măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, accesul publicului în incinta Primăriei Municipiului Brașov și a direcțiilor și serviciilor subordonate Consiliului Local este permis doar persoanelor, care fac dovada vaccinării, trecerii prin boală în ultimele 180 de zile sau testării, verificate prin intermediul certificatului digital al UE privind COVID-19, care va fi scanat de personalul propriu.


În cazul testării RT-PCR, rezultatul negativ trebuie să nu fie mai vechi de 72 de ore, iar în cazul unui test antigen rapid, rezultatul nu trebuie să fie mai vechi de 48 de ore.


Multe dintre serviciile Primăriei Brașov pot fi accesate on-line, pe site-ul www.brasovcity.ro (secțiunile Acces rapid sau Servicii cetățeni).

 

Excepție fac serviciile unde este necesară depunerea și ridicarea autorizațiilor și acordurilor în format fizic: depunerea și ridicarea documentațiilor pentru autorizațiile de construire și de branșament; certificatele de atestare a edificării construcției; dispozițiile de șantier; documentațiile de urbanism (PUD și PUZ); documentațiile pentru taxi; documentațiile pentru vehicule care nu sunt supuse înmatriculării sau înregistrării; avizele de la Comisia de Circulație; permisele de liberă trecere zilnice; În situația în care persoanele care trebuie depună aceste documentații și să ridice autorizațiile sau avizele eliberate de Primăria Brașovsunt în categoria persoanelor nevaccinate, pot împuternici o altă persoană care să facă diligențele necesare.

 

Totodată, pentru limitarea răspândirii acestui virus, începând de marți, 26 octombrie, programările pentru eliberarea actelor de identitate se vor face doar online, astfel că vor apărea noi locuri libere pentru ghișeele pentru care până acum se făceau programările direct la sediul SPCLEP