Sari la conținut

Supermarket pentru populaţia cu potenţial financiar scăzut, inaugurat pe str. Zizinului

supermarket-pentru-populatia-cu-potential-financiar-scazut-inaugurat-pe-strada-zizinului-la-brasov

Al doilea magazin Mere din România va fi deschis joi, într-o hală a companiei Organe de Asamblare Braşov!


  Hard discounterul Svetofor din Rusia va inaugura joi, 29 noiembrie 2018, la Braşov, al doilea său magazin de pe plan local sub brandul Mere, după cel deschis la Snagov luna trecută.

Magazinul va funcționa pe strada Zizinului, într-o fostă hală a companiei Organe de Asamblare.

Până la finele anului, planul companiei ruse este de a ajunge la cinci unităţi la nivel naţional şi de a-şi convinge potenţialii clienţi, persoane cu venituri mici şi medii, că brandul are cele mai mici preţuri din piaţă – în medie cu 20% sub concurenţa directă.


   „Părintele nostru este Svetofor din Rusia, noi fiind practic o clonă a magazinelor lor de acolo. Preţul va fi principalul nostru avantaj pe piaţă, dezideratul nostru este de a fi cu 20% sub preţul pieţei. Dacă nu reuşim acest lucru, preferăm să nu avem respectivul SKU pe rafturile noastre. Tot ce avem în magazin încercăm să aducem cu discountul promis. Este dificil, dar facem ce putem pentru a fi cel mai ieftin lanţ de magazine din ţară”, spun reprezentanţii companiei.

Conceptul Mere presupune magazine cu suprafeţe între 800 şi 1.200 de meti pătraţi, în spaţii închiriate, situate la periferia oraşelor medii şi mici unde populaţia are un potenţial financiar scăzut. Magazinele vor comercializa în jur de 800 de sku-uri (produse), din care aproximativ 30% non alimentare, produse fabricate în România şi de import.

De asemenea, lanţul rusesc va comercializa în mare parte produse necunoscute până acum publicului român, sau mai puţin cunoscute. Retailerul nu va pune pe rafturi mărci private ca restul hard-discounterilor.

„Avem mărci necunoscute sau mai puţin cunoscute publicului din România, ori sub-branduri ale producătorilor mari (produse mai puţin listate ale producătorilor mari). Vom avea şi branduri, dar acestea intră la noi în magazine în condiţii speciale, cu minus 40% reducere faţă de preţul normal. Mai sunt capete de stoc. Produsele pe care le avem sunt în mare parte fabricate în România, dar avem şi câteva SKU-uri din Ucraina, Republica Moldova, Ungaria, Germania, de unde avem detergenţi, spre exemplu, sau Turcia, de unde provin unele dulciuri. Distribuitorii pe care i-am ales până acum sunt români, chiar dacă aduc şi produse importate, cu acoperire naţională pentru că următorul magazin va fi la Braşov, destul de departe de Snagov”.

Comentarii

Ultimă oră