Sari la conținut

Trăim într-o ţara periculoasă pentru motociclişti. Cât de riscant a ajuns mersul pe două roţi se vede cel mai bine la asigurări. Majoritatea companiilor refuză să mai emită poliţe CASCO în aceste cazuri sau, dacă le încheie, le-au scumpit usturător. Nu e de mirare că numărul celor asiguraţi a scăzut de cinci ori în ultimul an. Fiecare motocicletă din curtea unui service reprezintă un accident. De cele mai multe ori motociclistul a supravieţuit, dar va rămâne pieton destulă vreme. Nu atât de multă în cazul în care exista poliţă CASCO. În alte situaţii, motorul va fi dezmembrat pentru că reparaţia pur şi simplu e prea scumpă. Mecanicii specializaţi pentru două roţi nu au parte de concedii toată vara. Se munceşte la foc continuu, cât durează sezonul. Prioritate au însă doar cei care pot plăti rapid. Să nu credeţi că doar motocicliştii sunt victime ale crizei. Din cauza accidentelor înscenate pentru banii de poliţă şi companiile de asigurări sunt mai reticente. Chiar şi firmele care mai încheie asigurări impun praguri mici de despăgubire şi percep într-un an până la o treime din valoarea bunului asigurat.

Comentarii

Ultimă oră