Reprezentanţii Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare a Turismului vor merge în noiembrie la Târgul de Turism de la Londra şi în decembrie la Târgul de Crăciun de la Nurnberg, oraş înfrăţit cu Braşovul. Turism Oraşul de la Poalele Tâmpei mizează pe cetăţile medievale, spectacolele cu cavaleri, Castelul Bran, juni şi Biserica Neagră. Reprezentanţii APDT vor pune în valoare la târguri zidurile refăcute ale vechii Cetăţi a Braşovului, cetăţile istorice Făgăraş, Râşnov, Rupea şi Feldioara şi traseul turistic Sibiu-Braşov-Sighişoara. Braşovul va mai promova şi turnirul cetăţilor care are loc în fiecare an şi parada junilor care atrage foarte mulţi turişti străini. Braşovul se situează pe locul al doilea pe ţară ca număr de turişti după Bucureşti. În plus, anual numărul turiştilor a fost într-o continuă creştere. Anul trecut peste 456.000 de personae au văzut Braşovul.