În primul moment, am crezut că e o farsă. Ceva gen Caţavencii, sau Trombon.ro. Am verificat, era pe bune! Deci: o halcă zdravănă din autostrada Nădlac-Arad, al cărei şantier fusese inaugurat cu panglici de Boc şi Boagiu, va trebui dărâmată şi reconstruită. Pentru că au folosit constructorii de la celebra firmă băsistă Romstrade nu ştiu ce drac de pământ instabil. Nasol momentul!
E fix ca-n legenda Meşterului Manole, nu credeţi? Ce ziua clădea, noaptea se surpa... Acuma, soluţii sunt. Unii propun să fie folosite bordurile lui Videanu pentru consolidare. Alţii - să nu se dărâme nimic şi să se circule pe autobahn-ul ăsta bănăţean numai cu maşini de teren. Sau, echipate cu roţi de tractor. Până la urmă, poate apelează asfaltangiii atât de dragi preşului la soluţia arhaică: să zidească o Ană. Hai mă, că dacă dă Zeus un edict, se vor înghesui femininele pedelice la sacrificiu, pentru cauză. Eleno, Roberto, Sulfino, Ancuţo şi celelalte, vă băgaţi?
P.S. Fabuloasă explicaţia dată de compania mamă, CNADR. Auziţi aici: e normal ca bucata aia de autostradă să fie dărâmată, că e o chestie experimentală, mă înţelegi. Adică, să vedeţi, noi am construit aşa, de hoha. Dacă ţine, bine, dacă nu... demolăm! de Adrian Teacă