Sari la conținut

Românii au mai lăsat grijile deoparte şi au alocat mai mulţi bani pentru distracţii. Produsele media şi de divertisment au fost în top şi au scos anul trecut câte 120 de dolari din buzunarul fiecăruia dintre noi, potrivit unui studiu. Anul trecut, românii au cheltuit 2,5 miliarde de dolari pentru produsele media şi de divertisment. Dar se estimează că valoarea totală a acestei pieţe va creşte. Adică România va deveni cea de-a treia, cea mai dinamică piaţă din regiune, după Turcia şi Rusia. La nivel global, cea mai mare cerere a fost pentru produsele media digitale, ca filmele 3D. S-a cheltuit mai mult şi pentru achiziţionarea tabletelor, înlocuitoarele calculatoarelor clasice, dar şi pentru jocurile video. Creşterea vitezei de internet a fost un alt element care i-a determinat pe oameni să dea mai mulţi bani pe tehnologie.

Comentarii

Ultimă oră