Este vorba despre achiziţia de servicii privind realizarea Studiului de Fezabilitate şi a Proiectului Tehnic pentru clădiri şi infrastructură conexe la Aeroportul Internaţional Braşov. Valoare estimată a achiziţiei a fost de aproape 2 milioane de lei, iar la data-limită pentru depunerea ofertelor s-au înscris patru operatori economici. În prezent, contractul de servicii este în curs de semnare la nivelul Consiliului Judeţean Braşov. Potrivit prevederilor cuprinse în contract, prestatorul are la dispoziţie 40 de zile, de la transmiterea ordinului de începere de către beneficiar, pentru a elabora Studiul de Fezabilitate. După aprobarea acestei documentaţii în Comisia Tehnico-Economică a Consiliului Judeţean, urmează transmiterea ordinului de începere pentru realizarea Proiectului Tehnic, care trebuie predat beneficiarului în 45 de zile.
„Proiectul Aeroportului Internaţional Braşov este unul extrem de complex şi cuprinzător, pe care l-am preluat şi l-am dezvoltat din mers, ţinând cont de toate necesităţile şi funcţiunile pe care trebuie să le îndeplinească un asemenea obiectiv. Această infrastructură conexă va putea fi proiectată şi construită într-un interval de timp scurt, astfel încât Aeroportul să poată fi funcţional până la sfârşitul acestui an”, a menţionat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian-Ioan Veştea.