Începând cu 4 septembrie preluarea documentelor de la contribuabili se poate face numai cu programare online, a anuțat Direcția Fiscală Brașov.
De asemenea, persoanelor care necesită îndrumare pentru a-și face programare le este pus la dispoziție un număr de telefon la care să sune.
Măsura luată urmărește evitarea aglomerației de la ghișee, reducerea timpului de așteptare și organizarea mai eficientă a activității cu publicul.
„Ne dorim să reducem cât mai mult timpii de așteptare și să evităm aglomerația la ghișee. Măsura este un nou pas în acest sens, mai ales că Direcția Fiscală a pus de mai mult timp la dispoziția publicului posibilitatea de a trimite și primi documente on-line, prin intermediul e-mailului sau contului de utilizator din portalul brasovcity.ro, precum și posibilitatea de a se programa online. Din 4 septembrie, preluarea fizică a documentelor se va face numai cu programare, accesând site-ul www.dfbv.ro. Pentru persoanele fizice care se descurcă mai greu în mediul digital, punem la dispoziție un număr de telefon – 0268.474.440, interior 129, de asistență pentru programare on-line. Totodată, pentru situații speciale – inclusiv pentru viza necesară contractelor de vânzare-cumpărare a autovehiculelor, dacă nu există programare prealabilă – vor exista două ghișee fără programare, în baza unui bon de ordine eliberat pe loc, în limita locurilor disponibile“, a explicat Sorin Puia, șeful serviciului juridic al Direcției Fiscale Brașov.
De asemenea, programarea are caracter individual, fiind alocată unei singure persoane și unui singur serviciu.