Din această săptămână, funcționarul electronic de la Primăria Brașov își începe activitatea.
Este vorba de un sistem electronic de preluare a documentelor și de plată a taxelor, impozitelor și amenzilor - Primăria Brașov a ajuns la finalul proiectului de extindere a programului de digitalizare a serviciilor primăriei, ,,eFuncţionar+ - Servicii electronice şi simplificare administrativă”, program finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 -2020 (POCA).
Acest proiect a avut ca scop simplificarea furnizării serviciilor către cetățeni și mediul de afaceri prin implementarea unor soluții informatice inovative, de la extinderea serviciilor electronice pe care le pot accesa cetățenii în relația cu Primăria Brașov, la punerea în funcțiune a unui sistem self-service, prin intermediul căruia cetățenii pot să depună anumite documente, pot solicita eliberarea unor acorduri și autorizații sau pot face plata taxelor, impozitelor și amenzilor.
Tot în cadrul acestui proiect, primăria, gratuit, va pune la dispoziția brașovenilor 1.000 de semnături electronice.
Proiectul ,,eFuncţionar+. Servicii electronice şi simplificare administrativă” este cofinanțat din Fondul Social European.