Sari la conținut

Etic a investit 120.000 de euro în primul său magazin din Brașov

etic-a-investit-120000-de-euro-in-primul-sau-magazin-din-brasov

Brandul românesc de modă Etic a investit 120.000 de euro în magazinul deschis în Coresi Shopping Resort, acesta având o suprafață de 70 de metri pătrați, scrie bizbrasov.ro. Brandul ETIC a intrat pe piață acum 15 ani și a ajuns în prezent la 11 magazine și o cifră de afaceri de două milioane euro. „Ne-am învăţat clientele că de la noi se pot îmbrăca pentru birou şi hainele office se vând cel mai bine. Dar acum îşi pot cumpăra ţinute şi pentru timpul liber. (…) doar linia de jeans o producem în Turcia, restul de 99% din hainele pe care le vindem sunt lucrate în sistem lohn în fabricile din România”, spun proprietarii lanțului de magazine.
     Exemplul Etic nu e, însă, unul singular; alte câteva reţele româneşti de confecţii, precum Nissa, Moda Aliss, Depot 96, Poema sau PNK Casual, au reuşit să-şi găsească un loc pe piaţa acaparată de branduri internaţionale şi să-şi formeze o clientelă fidelă. Cumulat, afacerile brandurilor amintite ajung la 19,2 milioane de euro. Dacă raportăm la vânzările de peste 86 milioane de euro al suedezilor de la H&M, prezenţi pe piaţa locală de doar trei ani, e puţin, dar dacă ţinem cont de faptul că unele dintre cele mai stabile nume ale retailului românesc de fashion de dinainte de criză sunt acum în insolvenţă, rezultatele financiare obţinute de cele şase branduri locale capătă conotaţiile unei performanţe.

Comentarii

Ultimă oră