Un român din trei a făcut cel puțin o dată cumpărături online, efectuând, în medie, 8,2 achiziții în 2015, se arată într-un comunicat de presă al organizatorilor conferințelor Meet Magento România.
"Valoarea comerțului online în România a crescut de la 1,1 miliarde de euro, în 2014, la peste 1,4 miliarde de euro, în 2015. 11 milioane de români au acces la Internet, iar dintre aceștia, 6,7 milioane au achiziționat cel puțin odată produse online. Deși majoritatea preferă să facă shopping online de pe desktop, eCommerce-ul generat de pe mobil a înregistrat o creștere semnificativă în 2015, iar creșterea a continuat și în acest an — peste 50% din traficul înregistrat de cei mai mari comercianți online a fost generat de device-uri mobile. Un român a făcut în medie 8,2 achiziții online în 2015, în creștere față de anul 2013, când rata medie era de 7,9 achiziții online", se arată în document.
Potrivit acestuia, anul trecut, cu ocazia Black Friday, românii au făcut cumpărături în valoare de 100 de milioane de euro.
În România există, la ora actuală, în jur de 5.000 de comercianți online activi.