Sari la conținut

Registrul Comerţului va fi închis o săptămână

Registrul Comerţului îşi suspendă activitatea cu publicul.  Conducerea a anunţat că din 26 ianuarie şi până pe 3 februarie nu se va soluţiona nicio cerere de înregistrare în registrul comerţului. Totul se întâmplă datorită introducerii unui nou sistem informatic ce va veni în sprijinul mediului de afaceri, spun specialiştii instituţiei.
În perioada amintită, se suspendă activitatea cu publicul respectiv cea de primire la ghişeu şi prin Sistemul de Formulare Electronice Inteligente, a cererilor de înregistrare în registrul comerţului. Braşovenii trebuie să ştie însă că activitatea de furnizare informaţii respectiv date punctuale, statistice şi certificate constatatoare , dar şi de eliberare copii certificate se va desfăşura în mod normal.  “Începând cu data de 6 februarie activitatea de înregistrare în Registrul Comerţului se va desfăsura pe un nou sistem informatic, realizat cu fonduri euoprne. Acest sistem are ca scop să vină în sprijinul mediului de afaceri. Din 6 februarie programul la ghişeu se va desfăşura normal” a declarat Irinel Rodica Păsculeţ, director Oficiul pentru Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov.
Cererile de înregistrare se vor primi în regim de corespondenţă, în registratura generală, urmând să fie înregistrate începând cu data de 6 februarie, pe noul sistem informatic, eşalonat, funcţie de data primirii în registratura generală, dar nu mai târziu de data de 10 februarie.Toti solicitanţii vor fi înştiinţati cu privire la modalitatea de achitare a taxelor şi tarifelor, şi asupra numerelor de înregistrare, a termenelor de soluţionare şi eliberare pe email, fax, poştă. L.N.

Comentarii

Ultimă oră