Noul eveniment marca Școala de Comunicare Brașov va loc pe 15 și 16 martie la Casa Sfatului și în Aula Corpului T al Universității Transilvania din Brașov.
La SFAT cu PUBLICIStarii își propune să aducă studenții față în față cu specialiști din domeniul publicității. Specialiștii de la agenția PUBLICIS din București sunt pregătiți să stea de vorbă cu tinerii pasionați de publicitate. Lorand Boti Balint – Strategy Director, Alexandra Murray – Client Service Director și Dan Frînculescu și Mihnea Gheorghiu – Group Creative Directori vor vorbi vineri, 15 martie, începând cu ora 18:00 la Casa Sfatului, despre strategia publicitară, relații cu clienții și creativitatea în publicitate.
Lorand (Boti) Balint declară :"Am creat Școala Publicis și pentru a împărți tinerilor talentați din afara Bucureștiului câte ceva din experiența noastră, să le oferim oportunitatea de a vedea de mai aproape lumea publicității și, astfel, să se poată orienta mai bine în cariera pe care și-o doresc. Cursul de la Brașov va fi unul intensiv, un adevărat “maraton” în care studenții vor trece prin fiecare departament-cheie al agenției și vor ajunge să privească industria din toate cele trei perspective – creație, client service, strategie. Aștept cu nerăbdare și sesiunea de a doua zi, cea de întrebări și răspunsuri.
Sâmbătă, începând cu ora 12:00, toți participanții sunt așteptați în aula Corpului T al Universității Transilvania din Brașov, la o discuție pe tema Cariere în publicitate. Întrebările studenţilor îşi vor primi răspunsurile de la cei patru invitaţi, care le vor oferi sfaturi despre ce înseamnă să urmezi o carieră în publicitate.
Roxana Stanciu, organizator al evenimentului, declară: Sunt ȋncȃntată că pot participa la organizarea acestui eveniment care aduce specialiștii de la PUBLICIS la Brașov. Reprezintă o oportunitate Facultatea de Sociologie şi Comunicare atȃt pentru studenți, cȃt și pentru devoratorii de publicitate să afle cum se realizează o campanie publicitară. Este un eveniment la care ar trebui să participe oricine este interesat, avȃnd ȋn vedere că publicitatea, vrem, nu vrem, face parte din viața noastră. Şcoala de Comunicare Braşov este un proiect al Facultăţii de Sociologie şi Comunicare a Universităţii Transilvania din Braşov şi constă într-o serie de evenimente care vizează transferul de cunoştinţe practice de la specialişti din diverse domenii ale comunicării. Întâlnirea cu cei patru directori din cadrul reputatei agenţii PUBLICIS reprezintă o mare oportunitate pentru studenţii braşoveni pasionaţi de publicitate. Personal, am un motiv suplimentar ca să mă bucur de prezenţa invitaţilor noştri: în urmă cu 12 ani, PUBLICIS a fost prima agenţie \"de Bucureşti\" cu care am lucrat pentru mărcile de bere îndrăgite de braşoveni - Ciucaş şi Aurora- a declarat Florin Nechita, lector la Facultatea de Sociologie si Comunicare a Universitatii Transilvania din Braşov şi director al proiectului Şcolii de Comunicare Braşov.
. La SFAT cu PUBLICIStarii este al doilea eveniment de acest gen, marca Şcoala de Comunicare Braşov, dupa Şcoala de PR Chelgate, care s-a bucurat în decembrie 2012 de un mare succes în rândul studenţilor.