Metro îşi dublează reţeaua de magazine de proximitate LaDoiPaşi după ce la Braşov ajunsese la doar 47 de prezenţe, majoritatea în zona rurală!
Retailerul german Metro Cash&Carry mizează pe brandul LaDoiPaşi, reţeaua de magazine de proximitate dezvoltată în franciză, pentru a-şi susţine creşterea de business, targetul fiind de peste 1.700 de magazine în următorii patru ani, dublu faţă de acum.
„Am evoluat şi continuăm să ne dezvoltăm, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără antreprenorii care au ales să facă parte din franciza LaDoiPaşi", a declarat Roland Ruffing, director general Metro România.
Până în prezent, sub umbrela reţelei LaDoiPaşi au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmăreşte expansiunea în comunităţile din întreaga ţară, atât urban, cât şi rural.
Franciza LaDoiPaşieste este foarte răspîndită în sudul ţării, cu 40% din magazinele poziţionate în această regiune, 30% în nord, respectiv 30% în vest.
La Braşov, franciza a ajuns la 47 de magazine, dar majoritatea sunt în zona rurală a judeţului.
Potrivit companiei, dezvoltarea accelerată a reţelei este susţinută,în ansamblu, de avansul comerţului tradiţional care acum reprezintă 42% din piaţa bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creşterea puterii de cumpărare, dar şi de investiţiile pe care retailerul le face.
,,LaDoiPaşi se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacţiunii şi dialogului între proprietarii de magazin şi membrii comunităţii locale", a subliniat Geanina Ghiculescu, şef departament Retail Marketing, Metro România.