Tinerii nu mai sunt atât de dornici să întâlnească vedete de film precum Johnny Depp și Angelina Jolie, ci vor mai degrabă să cunoască YouTuberi în vogă, aceasta fiind principala atracție a salonului VidCon Europe ai cărui organizatori au anunțat, marți, o a doua ediție, organizată consecutiv anul viitor în Amsterdam, oraș în care mii de persoane au venit în aprilie pentru a-și întâlni idolii de pe internet.
Potrivit Agerpres, următoarea ediție a VidCon Europe — fratele mai mic al salonului american VidCon creat în urmă cu opt ani în Anaheim, California, și care atrage zeci de mii de fani în fiecare an — va avea loc în perioada 22-24 martie 2018.
Scopul său este să îi ajute pe noii veniți în rețeaua YouTube ''să-și dezvolte talentele, să își mărească audiența și comunitatea și să producă înregistrări video mai bune", a adăugat directorul VidCon, Jim Louderback.
Spre deosebire de lumea cinematografiei, "toată lumea poate să creeze un videoclip și să îl posteze" pe YouTube și poate deveni astfel rapid o vedetă. Unele înregistrări ale YouTubeerilor celebri acumulează milioane de vizualizări.